با عرض سلام و خسته نباشید به کاربران عزیز سیب سرخ دانلود با توجه به مشکلاتی که برای من پیش امده بود حدود چندماه نتوانستم وب را آپ کنم الان هم دیگر حوصله ندارم میخواستم وبسایت جدیدم را به شما معرفی کنم شما میتوانید درآن به اهنگ های مورد علاقه خود برسید WWW.DL-AVA.TK از علاقه مندان دعوت میشود به این سایت سر بزنند در ضمن کسانی که میخواهند مسئولیت مدیریت سایت سیب سرخ را با حداقل بازدید روزانه 200نفر را دارا میباشند در نظرات خود اعلام امادگی کنند. باتشکر سالاری
30bsorkh download


پیوند های سایت

.:: آخرین مطالب ::.

عنوان تاریخ
site dl-ava.tk 1392/5/26
آموزش ICDL – دانلود کتاب آموزش مهارتهای هفتگانه ICDL 1391/12/29
دانلود عکسهای جمکران 1391/12/29
دانلود کتاب راه های تقویت حافظه 1391/12/29
آموزش EDIUS – دانلود کتاب آموزش نرم افزار ادیوس 1391/12/29
دانلود تقویم سال ۱۳۹۲ (برای ویندوز و موبایل: آندروید و جاوا) 1391/12/29
دانلود موزیلا فایرفاکس – مرورگر Mozilla Firefox 20 1391/12/27
دانلود بازی جذاب Shrek Forever After با فرمت Java 1391/4/13
دانلود برنامه Nero 10 Lite 1391/4/13
دانلود بازی The Walking Dead قسمت ۱و ۲ نسخه SKIDROW 1391/4/12
دانلود Extreme Fishing 2012 HD مستند ماهیگیری شگفت انگیز 1391/4/11
دانلود پکیج بهترین بازی های قدیمی و جدید پکیج شماره دو 1391/4/11
دانلود بازی Civilization V نسخه GOTY Edition 1391/4/9
دانلود بازی The Amazing Spiderman برای کنسول XBOX 360 1391/4/9
دانلود ۳٫۸ Aleo Flash Intro Banner Maker – نرم افزار ساخت بنر فلش 1391/4/9
دانلود Loaris Trojan Remover v1.2.3.9 - نرم افزار پاک کردن تروجان 1391/4/8
دانلود Naruto Shippuuden Full Episode انیمه ناروتو شیپودن 1391/4/4
دانلود نرم افزار TurboFTP 6.30 Build 920 1391/4/1
دانلود نرم افزار PhotoInstrument 5.6 Build 563 Multilanguage 1391/4/1
دانلود بازی مهیج و زیبای Golf 3D برای اندروید 1391/4/1

موضوع: <-CategoryName->

انجمن انفورماتیک اروپا (CEPIS) یک گروه ویژه تحت حمایت مالی اتحادیه کشور بخاطر گسترش مهارتهای IT در سرار اروپا در سال ۱۹۹۵ میلادی ایجاد کردند. در نتیجه این این برنامه به شدت رشد کرد و از قاره اورپا خارج شد و قاره آسیا و تمام دنیا را فرا گرفت. ICDL که گرفته شده از International Computer Driving License میباشد و معنی جواز بین الملی رانندگی کامپیوتر را میدهد هم اکنون در بسیاری از مراکز آموزشی علوم رایانه ای تدریس میشود و مدرک آن به عنوان مدرک و گواهی نامه ICDL در تمام دنیا قابل قبول است. ICDL شامل ۷ مهارت است:

آموزش مهارت اول ICDL

مهارت اول ICDL : مهارت اول ICDL همان اطلاعات اولیه کامپیوتر شامل: تاریخچه ساخت و چگونگی ساخت و پیدایش کامیپوتر، آشنایی با قطعات کامپیوتر، آشنایی با انواع کامپیوترهای مختلف، آموزش بسته بندی کامپیوتر و … میباشد. مهارت اول ICDL را به نام های: IT (آی تی)، Hardware (سخت افزار)، ICT و یا FCC که مخفف Fundamental Concept Computer میباشد معنی اساسات کامپیوتر را میدهد یاد کرده اند. یاد گیری مهارت اول ICDL برای کاربرانی که هیچ تجربه ای با کامپیوتر نداشته باشند تجربه میباشد، به صورت کل میتوان گفت اولین چیزی که باید کسانی که میخواهند کامپیوتر را یاد بگیرید ICDL است و مهارت اول ICDL همین است که در آن مسائل اولیه قرار داده شده است و بخاطر اهمیت زیاد آن یکی از مهمترین مهارتهای ICDL میباشد.

آموزش مهارت دوم ICDL

مهارت دوم ICDL : مهارت دوم ICDL را به نام ویندوز نیز یاد میکنند زیرا در مهارت دوم ICDL شما با سیستم عامل ویندوز آشنا خواهید شد. در این کتاب اصول و تعاریف اولیه سیستم عامل، کاربرد سیستم عامل، انواع سیستم عامل، انواع ویندوز، چگونگی نصب و استفاده از ویندوز، چگونگی مدیریت فایل ها در ویندوز، چگونگی انجام تنظیمات در ویندوز، چگونگی انجام سفارشی سازی های دلخواه در ویندوز و … موجود است.

آموزش مهارت سوم ICDL

مهارت سوم ICDL : مهارت سوم ICDL نرم افزار Word میباشد که شما نحوه ساخت، طراحی و مدیریت اسناد متنی را در نرم افزار مایکروسافت ورد یاد خواهید گرفت.

آموزش مهارت چهارم ICDL

مهارت چهارم ICDL : مهارت چهارم ICDL نرم افزار Excel میباشد که شما نحوه ساخت، طراحی، محاسبه و مدیریت را همراه با توابع اکسل یاد خواهید گرفت.

آموزش مهارت پنجم ICDL

مهارت پنجم ICDL : مهارت پنجم ICDL نرم افزار Access میباشد که شما نحوه ساخت، طراحی و مدیریت را پایگاه های داده یا پایگاه های اطلاعاتی را یاد خواهید گرفت.

آموزش مهارت ششم ICDL

مهارت ششم ICDL : مهارت ششم ICDL نرم افزار PowerPoint میباشد که شما نحوه ساخت، طراحی و مدیریت سلاید شو های را در پاورپوینت یاد خواهید گرفت.

آموزش مهارت هفتم ICDL

مهارت هفتم ICDL : مهارت هفتم ICDL کار با اینترنت، وبگردی، ساخت، ارسال و دریافت ایمیل و سایر مسائل مربوط به اینترنت میباشد.

در کل میتوان گفت در ICDL هفت برنامه: سخت افزار، سیستم عامل ویندوز، واژه پرداز، صفحه گسترده، پایگاه داده، نمایشگر و اینترنت جای داده شده است. در این کتاب آموزشی ICDL که از پی سی ای اف برای شما تهیه نموده ایم شما به صورت کامل و به صورت قدم به قدم با مهارت های هفتگانه ICDL آشنا خواهید شد؛ این کتاب به صورت PDF بوده که هم دانلود و هم مطالعه آن برایتان در دستگاه های مختلف و گوناگون آسان است. برای دانلود مجموعه کتابهای آموزش ICDL (آی سی دی ال) از پی سی ای اف به ادامه مطلب مراجعه کنید.




ادامه مطلب+دانلود

نویسندگان سایت : میلاد رحیمی


موضوع: <-CategoryName->

                 

مسجد جمکران، در ۶ کیلومتری شهر قم نزدیک روستای جمکران قرار دارد. ساخت این مسجد مقدس به زمان شیخ حسن بن مثله جمکرانی برمیگردد وی میگوید در بیداری با امام عصر (عج) ملاقات داشته و خود حضرت دستور ساخت این مسجد را داده اند. در این نوشته ۹ تا از تصاویر زیبا از مسجد مقدس جمکران ترتیب دیده ایم که اندازه و کیفیت مناسب دارد. برای دانلود عکسهای جمکران به ادامه مطلب مراجعه کنید




ادامه مطلب+دانلود

نویسندگان سایت : میلاد رحیمی


موضوع: <-CategoryName->

               

 

چگونه حافظه خود را تقویت کنیم؟ راه های تقویت حافظه چیست؟

حافظه نعمتی است که خداوند آن را به تمامی موجودات به نحوی داده است. مثلا در حیوانات، فیل از حافظه ای بسیار قوی برخوردار است.به طوری که برای تمام جانور شناسان شناخته شده، شاید هم از اتفاقهایی که در این مورد افتاده آگاه باشید مثل حمله فیلی به کسی به خاطر این که آن شخص با فیل در چند سال گذشته برخورد بدی و یا عکس العمل های دیگری داشته است.
ولی آنچه مهم و ثابت شده این است که حافظه انسان از دیگر حافظه ها قوی تر و متمایزتر میباشد و به صورتی است که کسی نمیتواند بعد ۶۰ یا ۷۰ سال گذشت سن بگوید حافظه ام پر شده و یا دیگر قادر به حفظ کردن نمیباشم، شاید از نظر ضریب هوشی پایین آمده باشند.
هوش هم یک نعمت خدا دادی است که هم در حیوانات وجود دارد و هم در انسانها. مثلا با هوش ترین حیوانات دریایی دلفین میباشد و حیوانات با هوش زمینی هم: اسب، سگ، کبوتر و … میباشد.
اما آنچه روشن است و جود هوش بسیار زیاد در انسانهاست. البته هرچه سنش بیشتر شود ضریب هوشی اش نسبت به قبل کمتر میشود، و هرچه ضریب هوشی کسی پایین آید موجب این میشود که دیگر نتواند از قوه حافظه خود به خوبی استفاده کند. بنابر این کسانی که در این سنین بالا هستند و از ضعف حافظه شان رنج میبرند یکی از علل آن را باید ضعیف شدن قوه هوش دانست.

اگر از ضعیفی حافظه خود رنج میبرید و مایل به تقویت حافظه خود هستید؛ دانلود کتاب راه های تقویت حافظه پیشنهاد میگردد.




ادامه مطلب+دانلود

نویسندگان سایت : میلاد رحیمی
29 / 12 / 1391برچسب:دانلود برنامه,


موضوع: <-CategoryName->

                 

 

تقویم سال ۱۳۹۲ عنوان این نوشته سایت پی سی ای اف است. تقویم ها به یکی از کاربردی ترین موارد کمک کننده و ضروری جهت برنامه ریزی امورات روزانه زندگی میباشد. با تقویم سال میتوانید پیدا کنید که امروز چندم است، یا امروز چند شنبه است، یا فلان روز چند شنبه است و یا فلان چند شنبه چه تاریخی دارد. همچنان میتوانید با استفاده از تقویم کامل، مناسبت های مهمی که در آن روز رخ میدهد را مشاهده کنید و به این وسیله از مناسبت ها و تعطیلی های ایام سال با خبر باشید. از زمانی که کامپیوتر و موبایل روی کار آمده است، و کم کم دیجیتال در زندگی مردم جامعه نقش پیدا کرده است بیشتر موارد زندگی به دیجیتال تبدیل شده است: مانند ساعت ها، آلبوم های عکس، ماشین حساب و … که تقویم هم از این قاعده مستثنی نیست. تقویم های دیجیتالی فارسی گوناگونی برای کامپیوتر و موبایل تولید و منتشر شده است که کاربران فارسی زبان با استفاده از آن تقویم ها، میتوانند تقویم فارسی مورد نظر خود را در کامپیوتر و یا موبایل داشته باشند و از استفاده آن لذت ببرند.

در این نوشته از سایت پی سی ای اف تقویم فارسی سال ۱۳۹۲ هجری شمسی را برای کاربران عزیز، آماده دانلود رایگان نموده ایم. دانلود تقویم سال ۱۳۹۲ تنها برای کامپیوتر یا ویندوز آماده نشده است! بلکه برای موبایل در دو نسخه جاوا و آندروید قرار گرفته است. تقویم سال ۱۳۹۲ که برای ویندوز است به صورت ۱۲ عکس زیبا به پسوند JPG با کیفیت و ابعاد بالا میباشد که در این دوازده عکس، متناسب به فصل های سال، عکسهای زیبای طبیعت به کار رفته است که مناسب برای تنظیم این عکسهای تقویم به عنوان عکس پشت زمینه دیسکتاپ ویندوز میباشد، لازم به ذکر است که مناسبت های ملی و مذهبی و تعطیلات در این تقویم موجود است. نسخه موبایل تقویم سال ۹۲ همانطور که در فوق گفته شده در دو نسخه جاوا و آندروید میباشد که به راحتی میتوانید بر روی موبایل خود که سیستم عامل جاوا یا آندروید دارد نصب کنید و از امکانات آن نظیر: ارائه ۳ تقویم به صورت همزمان (تقویم شمسی، قمری و میلادی)، نمایش وقایع ملی و مذهبی، اوقات شرعی، قابلیت پخش اذان، تبدیل تاریخ شمسی، قمری و میلادی به یکدیگر و بالعکس و سایر امکانات اشاره کرد. لازم به ذکر است نام نرم افزار تقویم موبایل باد صبا بوده که توسط موسسه موج همراه نور ارائه شده است. برای دانلود تقویم سال ۱۳۹۲ برای ویندوز به صورت عکسهای زیبا طبیعت و موبایل به صورت نرم افزار یا برنامه کاربردی فارسی به صورت رایگان از پی سی ای اف به ادامه مطلب مراجعه کنید






موضوع: <-CategoryName->

                           

دانلود موزیلا فایرفاکس عنوان این نوشته مرکز دانلود پی سی ای اف است. معنای لغوی Mozilla Firefox روباه آتشین موزیلا میباشد. موزیلا فایرفاکس مرورگر رایگان و متن باز است که توسط شرکت موزیلا اداره و حمایت میشود. جالب است بدانید که ۳۴٫۴% از کاربران اینترنت در سال ۲۰۱۲ میلادی از این مرورگر استفاده بعمل می آوردند. بیشترین کاربران این مرورگر را کسانی تشکیل میدهند که روی کامپیوترهای خود سیستم عامل لینوکس را نصب دارند. نسخه های مختلفی از این مرورگر برای ویندوز، لینوکس، مک، پی اس دی، سولاریس و … موجود و قابل دریافت است. جالب است بدانید John Haller نسخه قابل حمل این مرورگر غول پیگر را نیز ساخته است.

Mozilla Firefox برای اولین بار در نهم نوامبر سال ۲۰۰۴ میلادی تولید و عرضه بازار گردید، در برنامه نویسی این مرورگر از زبانهای قدرتمند برنامه نویسی مانند +CC ، C ، جاوا اسکریپت ، سی اس اس، XBL و XUL استفاده شده است. موزیلا فایرفاکس تحت پروانه جی پی ال و ال جی پی ال منتشر شده و کاملا رایگان و آزاد است. فایرفاکس یکی از رقیبهای سرسخت مرورگر گوگل کروم است، مسئولین و برنامه نویسان فایرفاکس به شدت میکوشند تا تمامی نیازات یک کاربر را برطرف سازند و محیطی امن و سریع را جهت وبگردی برای شان مهیا سازند. در این نسخه مشکلات زیادی از این مرورگر رفع شده که در ادامه مطلب به توضیح آن میپردازیم؛ برای دانلود موزیلا فایرفاکس (Mozilla Firefox) به ادامه مطلب مراجعه کنید.




ادامه مطلب+دانلود

نویسندگان سایت : میلاد رحیمی


موضوع: <-CategoryName->

                              

 

بهترین و قدرتمندترین برنامه کپی و رایت !

یکی از بهترین و قدیمی ترین نرم افزارهای کپی و رایت CD و DVD است که کاربران و طرفداران زیادی دارد.

برنامه Nero به نام های مختلف نسخه های مختلف دارد که ما در این پست نسخه رایگان را که Nero Burn Lite 10 نام دارد برای دانلود آماده کردیم.

با Nero Burn Lite میتوانید تجربه ای بهتر در زمینه کپی ، رایت ، تهیه ایمیج به سرعت بالا و فوق العاده داشته باشید و لذت ببرید.

آخرین نسخه این ورژن Nero BurnLite 10.0.10600 میباشد که برای دانلود آماده شده است.

برای دانلود رایگان Nero Burn Lite و مشاهده بعضی از امکانات آن به ادامه مطلب مراجعه کنید.






موضوع: <-CategoryName->

                              

 

Aleo Flash Intro Banner Maker نرم افزار ساده در عین حال حرفه ای بوده که توسط شرکت Aleosoft تولید شده است این برنامه به شما کمک میکند بنر های مختلف فلش را در ابعاد مختلف طراحی و تولید کنید، در حالی که تمامی خصوصیات بنر مانند انتخاب فونت، اندازه، طول و عرض، چرخش، شفافیت، حاشیه استفاده از افکتهای گوناگون و … قابل ویرایش و تغییر میباشد. این برنامه  ساده ساخته شده که لازم نیست برای ساخت یک بنر فلش نیازمند برنامه نویسی و انجام کارهای مشکل شوید.

برای دانلود برنامه Aleo Flash Intro Banner Maker به ادامه مطلب مراجعه کنید.






موضوع: <-CategoryName->

                                    

 

 

نرم افزار TurboFTP 6.30 Build 920 از جمله نرم افزارهای بسیار خوب در زمینه اف تی پی می‌باشد. شما با کمک این برنامه با سرعت بسیار بالا میتوانید به‌هاست خود متصل شوید و بر روی آن مدیریت کنید. این برنامه به شما این امکان را می‌دهد که به آسانی با drag and drop فایل‌ها در‌هاست خود آپلود کنید و همچنین فایل مورد نظرتان را از‌هاست دانلود نمایید. انجام کارهای مختلف بر روی فایل‌های درون‌هاست مانند کپی فایل, انتقال فایل, حذف فایل و پوشه, ایجاد پوشه و … از کاربرد‌های این نرم افزار به شمار میرود. از امکانات این نرم افزار می توان به قابلیت مدیریت کامل بر روی اطلاعات موجود در‌ هاست , قابلیت آپلود و دانلود مستقیم فایل , اتصال بسار سریع به‌ هاست , سازگار با ویندوز‌های ۹۸/۲۰۰۰/XP/Vista/7 , حجم مناسب و … اشاره کرد. پیشنهاد می کنیم این نرم افزار را از سیب دانلود دریافت نمایید.




ادامه مطلب+دانلود

نویسندگان سایت : سالاری
1 / 4 / 1391برچسب:,


موضوع: <-CategoryName->

                                        

 

 

نرم افزار PhotoInstrument 5.6 Build 563 Multilanguage بسیار کم حجم که در نوع خود تقریبا کم نظیر و یا حتی بی نظیر است. از جهاتی این نرم افزار بسیار ساده است اما از جهت دیگر استفاده از آن هم فوق العاده آسان است. تنها با انتخاب تصویر مورد نظر و سپس انتخاب براش مناسب می توان تصویری با نهایت خلاقیت را بدست آورد. در PhotoInstrument قابلیت ویرایش، روتوش، نقاشی و ساخت تصاویری که به نظر برسد به دست یک عکاس حرفه ای گرفته شده است، وجود دارد. کاربران اگر نگاهی به سایت سازنده و بخش گالری تصاویر این سایت داشته باشند متوجه هنرنمایی این نرم افزار حتی با همین امکانات ساده هم خواهند شد. از قابلیت های این نرم افزار می توان به آسان بودن استفاده از نرم افزار , سرعت عمل در انجام کارها , ابزاری کم حجم و بی نظیر نسبت به ابزارهای مشابه , نهایت کیفیت در ذخیره سازی تصاویر , دارای بیش از ۱۵ براش , استفاده از زبان های مختلف در نرم افزار , نور، رنگ، تیره کردن، کپی کردن، از بین بردن قرمزی چشم و … از قابلیت های موجود در این نرم افزار , لذت نقاشی، ویرایش و روتوش تصاویر با PhotoInstrument , وجود قابلیت هایی که تمامی رنگ ها و نور در براش ها قابل تنظیم است , دارای قابلیت تبدیل تصویر به عکس هایی که با دوربین های عکاسی گرفته شده اند , پشتیبانی کامل از زبان شیرین فارسی , سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷ و … اشاره کرد. پیشنهاد می کنیم این نرم افزار را از سیب دانلود دریافت نمایید.






موضوع: <-CategoryName->

                           

نرم افزار ImTOO Video Converter Ultimate 7.3.0.20120529 Multilanguage یکی از کامل ترین برنامه های ساخت این شرکت است که به شما امکان تبدیل طیف وسیعی از فرمت های تصویری را می دهد .این نرم افزار از اکثر فرمت های رایج مانند AVI, MPEG, WMV, DivX, MP4 , MPEG-4 AVC, RM, MOV XviD, 3GP, FLV توسط این نرم افزار قدرتمند پشتیبانی می شوند . علاوه بر این ها امکان استخراج موزیک و صوت از فیلم ها و ویدیو ها و ذخیره ی آنها در قالب های MP3, WMA, WAV, RA وجود خواهد داشت . پیشنهاد می کنیم این نرم افزار را از سیب دانلود دریافت نمایید.

 






موضوع: <-CategoryName->

                      

 

نرم افزار کاربردی PDF Converter Elite یک برنامه قدرتمند در زمینه ساخت پی دی اف ، ویرایش و تبدیل اسناد از پی دی اف به پسوندهای مختلف و قابل ویرایش میباشد.

این نرم افزار میتواند فایلهای PDF را به پسوندهای : Word ، Excel ، PowerPoint ، Publisher ، HTML ، Image و Batch تبدیل نماید؛ لازم به ذکر است که که این نرم افزار به هردو پسوندهای ۲۰۰۳ آفیس و ۲۰۰۷ – ۲۰۱۰ آفیس میتواند اسناد را تبدیل نمایید.

از جمله خصوصیت دیگر این برنامه قابلیت ساخت اسناد پی دی اف از نو میباشد که برعلاوه بر گذاشتن برچسپهای مختلف مانند نویسنده، عنوان، کلمات کلیدی میتوانید به امکاناتی دیگر نظیر ساخت اسناد پی دی اف امن ( Secure PDF) ، گذاشتن پسورد بر روی اسناد ( Set Password)، پاکسازی رمز (Remove Password)، ساخت کتابچه (Booklet) و تعیین فرمتهای اسناد (Create Handout).

قابلیت دیگر امکان ویرایش اسناد پی دی اف (Edit File) و (Edit Document) میباشد که میتواند اسناد پی دی اف خود را یکجا سازید (Merge PDF ( ، خروجی بگیرید ( (Extract PDF ، فایلی ضمیمه کنید (Attach File) ، نشانی کنید(Add Bookmark)، صفحات جدید اضافه کنید(Insert Pages) ، صفحات اضافی را حذف کنید(Delete Pages)، صفحات را بچرخانید(Rotate Pages)، اندازه صفحات را تغییر دهید(Resize Pages)، صفحات را قیچی کنید (Crop Pages)، سرورقی و پایین ورقی اضافه کنید (Header and Footer)  از Overlab Pages و سایر امکانات بهره ببرید.

برای دانلود رایگان PDF Converter Elite 3 ver 3.0.9.26 از پی سی ایـ  افــ به ادامه مطلب مراجعه کنید.






موضوع: <-CategoryName->

                                            

 

یک نرم افزاز قدرت مند در زمینه ساخت اتوران ها حرفه و لوح های فشرده ، توسط این نرم افزار قدرتمند میتوانید AutoPlay ها بسیار زیبا و جالب را برای CD ها و DVD های تان تهیه نموده و بر روی CD یا DVD رایت نمایید.

محیط زیبا این نرم افزار هرکاربری را به سوی خود جذب خواهد کرد.

برای دانلود و مشاهده سایر امکانات این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه نمایید.






موضوع: <-CategoryName->

                                   

 

Math Type نرم افزار کاربردی بوده که به وسیله آن قادر خواهید شد تا تمامی معادلات ریاضی را به بهترین و آسان ترین شکل آماده سازید و در پسوندهای eps ، wmf و یا gif ذخیره سازید و از آن استفاده کنید. برنامه Math Type جایگزین مناسب نرم افزار MS Word میباشد زیرا در برنامه Word شما تسلط کافی ندارید و برای نوشتن یک معادله ساده ریاضی به زحمت خواهید افتاد ولی در این نرم افزار بر عکس میباشد.

برای دانلود رایگان Math Type به ادامه مطلب مراجعه کنید.






موضوع: <-CategoryName->

                             

 

 
| برای اولین بار در میان وب سایت های ایرانی| 
| دانلود مجموعه ی 100 پلاگین پرکاربرد نرم افزار فتوشاپ| 
| دانلود با حجم 1 گیگابایت از لینک مستقیم به همراه لینک کمکی از سرور Rapidshare| 
پلاگین ها برای تغییر ظاهر یا منظر تصاویر، لایه ها یا نواحی انتخاب شده در فتوشاپ بکار می رود. کارکرد پلاگین ها در فتوشاپ شبیه اضافه کردن جلوه های ویژه به فیلم ها هستند، کاربرد آنها آسان است ولی جایگاه مخصوص خود را در طراحی دارند.در پست امروز وبسایت میهن دانلود افتخار این را داریم که برای اولین بار در میان سایت های ایرانی مجموعه ای از پرکاربردترین فیلتر های نرم افزار گرافیکی فتوشاپ را برای دانلود شما کاربران فهیم قرار داده ایم.این پک شامل پلاگین های برتر و پرکاربرد کمپانی های Alien, NikSoftware, OnOne, Panopticum و ... می باشد. 
برای دانلود این مجموعه و مشاهده ی لیست پلاگین ها به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.




ادامه مطلب+دانلود

نویسندگان سایت : سالاری


موضوع: <-CategoryName->

                                            

 
| برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی| 
| دانلود پک نرم افزاری Unattended Soft Pack به روز شده تا 03/06/2012| 
| دانلود با حجم کلی 2 گیگا بایت به همراه لیست نرم افزار ها برای نسخه های 32 و64 بیتی ویندوز|
در پست امروز وبسایت میهن دانلود،مجموعه ای از بهترین نرم افزار های سال 2012 را در قالب یک مجموعه با عنوان Unattended Soft Pack 03.06.12 x86/x64 برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم.تمامی نرم افزار های این مجموعه به صورت Silent Installation می باشند. Silent Installation متدی نوین برای نصب نرم افزار های کامپیوتری است که در آن سیستم بدون نیاز به تعامل با کاربر اقدام به نصب و راه اندازی و رجیستر نرم افزار می کند.در واقع کاربر تنها شاهد و کنترل کننده ی نصب نرم افزار است.نرم افزار های این مجموعه بر اساس کاربردی که دارند طبقه بندی شده اند و بدون اغراق می توان گفت که قابلیت برطرف کردن تمامی نیاز های کاربران در زمینه های مختلف را دارند. 
برای دانلود این مجموعه و مشاهده ی لیست نرم افزار ها به ادامه ی مطلب مراجعه فرمائید.




ادامه مطلب+دانلود

نویسندگان سایت : سالاری
20 / 3 / 1391برچسب:,


موضوع: <-CategoryName->

                                  

 

Video Converter Ultimate نام نرم افزار کاربردی و قدرتمندیست که در زمینه تبدیل پسوندهای مختلف و گسترده ویدویی ساخته شده است. این نرم افزار محصولی از شرکت Wondershare میباشد، با استفاده از این برنامه میتوانید ویدیوی های خود را به پسوندهای رایج و غیره رایج کامپیوتر، Apple ، اقسام موبایلها موبایل و غیره پسوندها با راحتی تنها با یک کلیک تبدیل نمایید.

تعداد پسوندهای که این نرم افزار میتواند تبدیل کند بسیار زیاد بوده که از ذکر آن در این چند سطر کوتاه خود داری میکنیم، با نرم افزار Video Converter Ultimate شما میتوانید هر نوع ویدویی را به هر پسوند یا فرمتی که خواسته باشید تبدیل کنید !

همچنان امکان گزینش فایلها جهت تبدیل از CD/DVD و فایلهای ایمیج مثل ISO/IFO نیز وجود دارد، با این نرم افزار قادر خواهید بود تا کیفیت فایلهای ویدویی که تبدیل میشود را تنظیم کنید تا در چه کیفیتی قرار داشته باشد، به صورت Live ویدیوی ها را ببینید و همچنان میتوانید ویدیویی های تبدیل شده را بدون ذخیره در کامپیوتر به صورت مستقیم در CD/DVD رایت کنید!

برای دانلود رایگان نرم افزار Wondershare Video Converter Ultimate v5.6.0.1 به ادامه مطلب مراجعه کنید.






موضوع: <-CategoryName->

                                

 

Wondershare DVD Slideshow نرم افزار حرفه ای ساخت سلایدهای متحرک با افکتهای بسیار جالب از مجموعه تصاویر و آهنگهای شماست! با استفاده از این برنامه میتوانید با چند کلیک ساده، انتخاب تصاویر و آهنگهای شخصی و استفاده قالبهای آماده شده جالب ( بیش از ۱۵۰ جلوه ویژه ) و افکتهای ۲ بعدی و ۳ بعدی نرم افزار به راحتی سلاید خود را بسازید، این نرم افزار این امکان را به شما فراهم میکند تا بعد از ختم مراحل ساخت سلاید، Slide تمام شده را در دی وی دی رایت کنید، در کامپیوتر ذخیره کنید، با کیفیت HD ذخیره کنید، در پسوندهای موبایلهای رایج( نوکیا، سونی، Black Berry، ویندوز موبایل و …) ذخیره سازید. همچنان امکان انتشار مستقیم در سرویس اشتراک گذاری Youtube نیز وجود دارد.

نحوه استفاده از این برنامه بسیار ساده بوده ولی نتیجه کار بسیار حرفه ای است، این نرم افزار زیادتر مورد پسند کسانیست که به افکتهای جالب و جدید اهمیت زیادی میدهند.

برای دانلود رایگان Wondershare DVD Slideshow به ادامه مطلب مراجعه کنید.






موضوع: <-CategoryName->

                                       

 

 

همانطور که میدانید وردپرس یک برنامه تحت وب قدرتمند و معروفیست که جهت ساخت وبلاگها و سیستم های مدیریت محتوا استفاده میشود. از وردپرس میتوانید به شکل Multisite نیز استفاده کنید، مثلا با سیستم قدرتمند وردپرس میتوانید یک وردپرس نصب کنید و سایر کاربران بتوانند با عضویت در آن آنها هم وبلاگ داشته باشند مانند سیستم وبلاگ دهی وردپرس ( Wordpress.com).

با فراگیری کتاب راهنمایی برپاسازی وردپرس چندکاربر قادر خواهید بود تا یک وردپرس چندکاربره یا Multisite سایت ایجاد کرده و بیاموزید که چگونه دامنه ها برسرور تنظیم کنید و …

برای دانلود رایگان کتاب راهنمای برپاسازی وردپرس چند کاربره به ادامه مطلب مراجعه کنید.






موضوع: <-CategoryName->

                                  

 

Ashampoo Burning Studio نرم افزار قدرتمند و کاربردی برای رایت، کپی و همچنان تهیه ایمیج از سی دی و دی وی دی میباشد. این نرم افزار مربوط به شرکت Ashampoo بوده که دارای امکانات و جزئیات بسیار جالبی میباشد که این امکانات بر محبوبیت و قدرت این برنامه اثر زیادی گذاشته است. Burning Studio همانند نرم افزار مشابه مانند Nero قدرتمند بوده و نحوه کارکردن با آن بسیار ساده است طوری که با چند کلیک میتوانید اطلاعات خود را مثل فایلها، تصاویر، فیلمها و غیره را برای روی دیسک های CD و یا DVD رایت نمایید.

جالب است بدانید با این نرم افزار شما میتوانید هرنوع اطلاعات را بر روی انواع مختلف از جمله : CD-R, RD-RW, DVD-R/RW, DVD+R/RW, DVD-RAM and DVD+R Double Layer رایت نموده و استفاده کنید.

برای دانلود رایگان Ashampoo Burning Studio و مشاهده سایر امکانات آن به ادامه مطلب مراجعه کنید.






موضوع: <-CategoryName->

                           

 
نرم افزار Cloud System Booster یک برنامه جدید با روش و تکنولوژی پیشرفته استCloud System Booster تعمیر و نگهداری سیستم  و بهینه سازی با بهترین ابزار و بر اساس تکنولوژی روز باعث تقویت کنندگی  سیستم است. قوی ترین پاک کننده، بهینه سازی، تعمیر، پاک کننده و بهینه ساز




ادامه مطلب+دانلود

نویسندگان سایت : سالاری


موضوع: <-CategoryName->

                                    

 

Ashampoo Slideshow Studio HD 2 یکی از نرم افزارهای قدرتمند ساخت آسان و حرفه ای بوده که میتواند سلایدشو های مختلف را با پسوندهای رایج ویدیویی بسازد،  استفاده از این برنامه نیاز به علم خاص نیست زیرا این برنامه با محیط بسیار اسان و کاربردی ساخته شده و شما تنها با انتخاب عکسها، آهنگها و افکتهای مورد علاقه میتوانید سلاید و فیلم خود را بسازید. تقریبا وظیفه این نرم افزار همانند برنامه Windows Movie Maker بوده با این تفاوت که در Slideshow Studio HD میتوانید فیلمها و سلایدهای تان با را سرعت و کیفیت بالاتر بسازید، از Shape ، زیرنویس ها، قالب ها، افکتها در فیلمها و سلایدهای خود استفاده کنید. همچنان این نرم افزار شما را قادر میسازد تا که سلاید های آماده شده را به صورت مستقیم در اینترنت منتشر یا در سی دی رایت نمایید.

برای دانلود رایگان Ashampoo Slideshow Studio HD 2 از سایت پی سی ایــ افــ به ادامه مطلب مراجعه کنید.






موضوع: <-CategoryName->

                              

 
| برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی| 
| دانلود مجموعه ی بهترین پلاگین های کمپانی AKVIS برای فتوشاپ به روز شده تا 04-2012| 
| دانلود با حجم 600 مگابایت از لینک مستقیم به همراه لینک های کمکی| 
پلاگین ها برای تغییر ظاهر یا منظر تصاویر، لایه ها یا نواحی انتخاب شده در فتوشاپ بکار می رود. کارکرد پلاگین ها در فتوشاپ شبیه اضافه کردن جلوه های ویژه به فیلم ها هستند، کاربرد آنها آسان است ولی جایگاه مخصوص خود را در طراحی دارند.در پست امروز وبسایت میهن دانلود افتخار این را داریم که برای اولین بار در میان سایت های ایرانی مجموعه ای از پرکاربردترین فیلتر های کمپانی AKVIS برای فتوشاپ را برای دانلود شما کاربران فهیم آماده کرده ایم. AKVIS Plugins Collection 17 in 1 مجموعه ی بهترین پلاگین های فتوشاپ می باشد.با استفاده از پلاگین های این مجموعه می توانید تصاویر خود را ویرایش،روتوش،تبدیل و ترمیم کنید. 
برای دانلود این مجموعه و مشاهده ی لیست پلاگین ها به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.






موضوع: <-CategoryName->

                             

 
| برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی| 
| دانلود مجموعه ی بهترین و پرکاربردترین نرم افزار های سیستم عامل مکینتاش| 
| دانلود با حجم کلی 13 گیگابایت در قسمت هایی با حجم 3 گیگابایت| 
در پست امروز وبسایت میهن دانلود،برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی مجموعه ای از بهترین نرم افزار های سیستم عامل مکینتاش را برای دانلود شما کاربران فهیم آماده کرده ایم. Best Apps For MacOSX Collection 2012 مجموعه ای از بهترین و به روزشده ترین نرم افزار های مک می باشد.این مجموعه شامل برنامه های کاربردی آفیس،فتوشاپ و مالتی مدیا است. 
برای دانلود این مجموعه و مشاهده ی لیست نرم افزار ها به ادامه ی مطلب مراجعه فرمائید.






موضوع: <-CategoryName->

                                      

 
| دانلود مجموعه ی تمامی درایور های ویندوز به روز شده در 2012/04/28| 
| دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگابایت به همرا لینک های کمکی از سرور رپیدشر| 
در پست امروز وبسایت میهن دانلود،مجموعه جدیدترین و به روزترین درایور های سیستم عامل ویندوز را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم. مجموعه ی DriverPacks شامل تمامی درایور ها برای سیستم عامل های سون،XP ،2000 و ویستا است.در این مجموعه نسخه 32 و 64 بیتی درایور های کارت صدا،کارت گرافیک،بلوتوس و... شرکت های Intel - AMD - ASUS - nVidia - GigaByte - HP - MSI - RealTek - Gigabyte - ATI - GeForce - Seagate به صورت جدا گردآوری شده است. 
برای دانلود این مجموعه و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراحعه فرمائید.






موضوع: <-CategoryName->

                              

 



پس از یادگیری این مجموعه آموزش توانایی ساخت وب سایت‌های ساده و زیبا به کمک HTML5 و CSS3 را خواهید داشت .
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی Video2Brain است که بر روی ۱ حلقه DVD به همراه فایل‌های تمرینی و به مدت زمان ۲ ساعت در اختیار علاقه مندان قرار می‌گیرد.

برخی از سرفصل‌های درسی این مجموعه :
HTML5 چیست ؟
آشنایی با HTML
شناخت بخش‌های مختلف یک صفحه وب
آشنایی با کدهای ساده HTML
آشنایی با نحوه برخورد مرورگرها با تگ‌های HTML و چگونگی نمایش آن‌ها
مقایسه ای بین مرورگرهای وب مختلف
آموزش در رابطه با HTML5 Markup و CSS3 :
مروری بر تگ‌های HTML
آموزش استفاده از تگ‌های HTML به همراه HTML5
آموزش طراحی ظاهر صفحات وب به کمک CSS3
آموزش استفاده‌ترکیبی از HTML5 و CSS3
آموزش طرح ریزی برای طراحی یک وب سایت :
تصمیم گیری در مورد چگونگی کارکرد یک وب سایت
طرح ریزی برای طراحی سایت
آموزش ساخت اولین Wireframe
آشنایی با فرایند قابل استفاده سازی
آموزش ساخت یک Blog ساده به کمک HTML5 :
آموزش تغییر دادن نوع سند HTML5
درک مفاهیم مرتبط با المان‌های یک وبلاگ
آموزش افزودن Header و Footer به وبلاگ
آموزش ارسال مطالب به وبلاگ
بروز رسانی بلاگ
تغییر دادن ظاهر آن




ادامه مطلب+دانلود

نویسندگان سایت : سالاری
12 / 3 / 1391برچسب:,


موضوع: <-CategoryName->

                                   

 

Ashampoo Win Optimizer نام نرم افزار کاربردی و بهینه سازی سرعت و کارایی ویندوز میباشد، این برنامه محصولی از شرکت Ashampoo بوده که قادر است با سرعت زیاد و امکانات کامل و فوق العاده در افزایش کارایی ویندوز، شما را یاری کند.

این نرم افزار محیطی ساده و کاربر پسند دارد که کاربر با کمترین دانش میتوانید با استفاده از ابزارهای این برنامه که اغلب در بخش پاکسازی ریجیستری، پاکسازی فایلهای اضافی، حل مشکلات ویندوز و ریجیستری، تنظیمات اساسی سیستم و غیره میباشد استفاده کند.

به صورت کامل تمامی ابزارهای این برنامه در بخش ۶ بخش عمده تقسیم میشوند:

Maintain System

Improve Performance

Customize Windows

Analyze System

File Tools

General

که در پایان به توضیح قسمتهای آن پرداخته ایم، برای دانلود رایگان Ashampoo Win Optimizer و مشاهده سایر امکانات آن به ادامه مطلب مراجعه کنید.






موضوع: <-CategoryName->

                                  

 

در این نوشته از سایت پی سی ایــ افــ مجموعه عکسهای پشت زمینه عاشقانه با موضوع قلب را برایدانلود آماده نموده ایم، در این مجموعه تصاویر ۹۵ عکس عاشقانه موجود است که میتوانید جهت زیبا سازی محیط دیسکتاپ خود، به حیث عکس بگراند یا Wallpaper استفاده نمایید.

برای دانلود تصاویر پشت زمینه قلب به ادامه مطلب مراجعه کنید.






موضوع: <-CategoryName->

                                 

 

ACDSee نام نرم افزاریست که در زمینه مدیریت، نمایش و ویرایش تصاویر سیستم شما ساخته شده است. اکثر کاربران قدیمی گرافیک و کامپیوتر با این نرم افزار آشنایی دارند! این نرم افزار از جمله قدیمی ترین برنامه های نمایش تصاویر است.

علاقه مندان این برنامه زیادتر عکاسان حرفه ای تشکیل میدهند، با ACDsee میتوانید با سرعت بالا تصاویر خود را باز کنید، مدیریت کامل و دسته بندی شده داشته باشید، تصاویرتان را با داشتن امکانات همچون چسپاندن برچسپ، تغییر اندازه، تغییر کیفیت، روشنایی، وضوح، تبدیل به حالت های هندسی و … ویرایش کنید. همچنان با این برنامه قدرتمند میتوانید به سرورهای مختلف FTP وصل شده و از طریق اینترنت تصاویرتان را آپلود و در فضای اینترنت آلبوم بسازید.

برای دانلود رایگان نرم افزار ACDSee Pro به ادامه مطلب مراجعه کنید.




ادامه مطلب+دانلود

نویسندگان سایت : سالاری
10 / 3 / 1391برچسب:دانلود برنامه,


موضوع: <-CategoryName->

                                      

 

ID USB Lock Key نام نرم افزار امنیتی و کاربردی بوده که برای حفظ امنیت هرچه بیشتر سیستم شما ساخته شده است. استفاده این برنامه زمانیست که شما نمیخواهید سیستم خود را خاموش سازید، میتوانید این برنامه را باز نموده فلش خود را معرفی نموده و سیستم را Lock کنید! پس از ققل شدن سیستم، سیستم شما به هیچ شکل دیگر از حالت قفل باز نشده مگر با استفاده از فلش دیسک شما ! به این معنا که فلش دیسک شما به یک کلید تبدیل میشود که با وصل سازی فلش دیسک کامپیوتر شما از حالت قفل خارج میشود.

نسخه ID USB Lock Key 3.5 همراه با آموزش تصویری برای دانلود آماده شده است.

برای دانلود رایگان ID USB Lock Key به ادامه مطلب مراجعه نمایید.




ادامه مطلب+دانلود

نویسندگان سایت : سالاری
10 / 3 / 1391برچسب:,


موضوع: <-CategoryName->

                             

 

All to PDF Converter 3000 نرم افزاریست ساده، قدرتمند و کاربردی که امکان تبدیل تمامی اسناد ( مانند اسناد آفیس و ویندوز)، تمامی فایلها ( تصاویر، صفحات ذخیره شده وب) و همچنان با وارد کردن آدرس سایت ( در صورت وصل بودن به اینترنت) میتوانید سایت مورد نظر خود را به صورت یک فایل پی دی اف داشته باشید.

با استفاده از این نرم افزار کاربردی میتوانید یک پوشه را مشخص نموده و صرف با کلیک نمودن رو دکمه Convert تمامی محتویات پوشه ها را با سرعت بالا به پی دی اف تبدیل نمایید.از تمامی ویندوها پشتیبانی نموده و به خوبی کار می نماید؛ از جمله پسوندهای که در برنامه All to PDF Converter 3000 پشتیبانی میشود عبارت از:

Word, Excel, PowerPoint, Text, RTF, image, JPEG, TIFF, GIF, HTML و …

برای دانلود رایگان All to PDF Converter 3000 به ادامه مطلب مراجعه نمایید.






موضوع: <-CategoryName->

                         

 

در این نوشته از سایت پی سی ایــ افــ نرم افزار فوق العاده با ارزش و معنوی را به نام ذکر آماده نموده ایم.برنامه ذکر ۳۰ جزء قرآنکریم را همراه با ترجمه دقیق انگلیسی درخود گنجایده و امکانات فراوانی مانند: جستجوی پیشرفته در بین سوره ها و آیات، پرش به سوره های و آیات مشخص شده، قابلیت ذخیره نشانی یا Bookmark و … نیز در خود گنجانیده است. از این امکانات گذشته این نرم افزار امکانات برجسته دیگری مانند تلاوت آنلاین با لحن زیبای ۸ قاری برگزیده از جمله عبدالباسط و … فراهم نموده است. به راحتی میتوانید یک قاری مشخص نموده تا سوره و آیه را مشخص شده شما را خط به خط تلاوت نماید.

همچنان قابل ذکر است که نسخه ای آماده شده Zekr 1.0.0 میباشد که درحال حاضر آخرین نسخه این برنامه است. نرم افزار ذکر دارای محیطی ساده و کاربر پسند میباشد.

برای دانلود نرم افزار قرآنی ( ذکر) به ادامه مطلب مراجعه کنید.






موضوع: <-CategoryName->

                             

 

حتما گاهی پیش آمده که خواسته باشید سی دی صوتی را در سیستم خود ذخیره کنید، ولی بعد از کپی گرفتن فایلهای صوتی از سی دی و کپی آن در سیستم فقط شارکتهای آن کپی شده و فایلهای صوتی بدون سی دی قابل اجراء نیست! ما برای رفع این مشکل نرم افزار رایگان FreeRIP MP3 را برای دانلود پیشنهاد مینماییم.

با FreeRIP MP3 میتوانید به راحتی CD های صوتی را در سیستم خود کپی یا به اصطلاح RIP نمایید. نحوه کار با نرم افزار بسیار ساده و طوریست که بعد از قرار دادن سی دی بر روی RIP کلیک مینمایید تا سی دی به صورت خودکار به ریپ نمودن شروع نمایید، همچنان این نرم افزار این امکان را فراهم میکند تا که با بهره گیری از ID3 v2 برچسپهای متفاوت مانند سال تولید، اطلاعات خواننده و …. را وارد سازید.

برای دانلود FreeRIP MP3 به ادامه مطلب مراجعه نمایید.




ادامه مطلب+دانلود

نویسندگان سایت : سالاری
6 / 3 / 1391برچسب:,


موضوع: <-CategoryName->

                            

 

در این نوشته از وبسایت پی سی ایــ افــ ۹۵ تصویر فوق العاده زیبا و گلچین شده را برای کاغذ دیواری ( Wallpaper) دیسکتاپ تهیه نموده ایم، این تصاویر در موضوع خاص نبوده بلکه در موضوع های مختلف است. با استفاده از این تصاویر در پشت زمینه دیسکتاپ خود میتوانید بر زیبایی دیسکتاپ خود افزوده و لذت ببرید.

فرمت این تصاویر JPG و در طول و عرض مناسب میباشد.

برای دانلود این مجموعه تصاویر زیبا پشت زمینه به ادامه مطلب مراجعه کنید.




ادامه مطلب+دانلود

نویسندگان سایت : سالاری
6 / 3 / 1391برچسب:,


موضوع: <-CategoryName->

                                

 

شاید از اشخاصی باشید که فایلهای تکراری زیادی در سیستم شماست، این امر برعلاوه بر بلند رفتن فضای حافظه سیستم شما باعث میشود تا در پیدا کردن فایلهای خود دچار سردرگمی شوید.

Duplicate File Remover نام نرم افزار کاربردی و بهینه ساز هارد دیسک بوده که با نصب و اجراء آن قادر خواهید بود فایلهای تکراری را حذف نموده تا در نتیجه فضای زیادتری از هارد دیسک شما آزاد شده و سیستم منظم تری داشته باشید.

این نرم افزار بسیار حرفه ای عمل نموده و میتواند به راحتی فایلهای تکراری شما را تشخیص و حذف نماید.

برای دانلود رایگان Duplicate File Remover به ادامه مطلب مراجعه کنید.




ادامه مطلب+دانلود

نویسندگان سایت : سالاری
6 / 3 / 1391برچسب:,


موضوع: <-CategoryName->

 با این می توانید به راحتی از صفحه دسک تاپ خود فیلم بگیرید و با کیفیت عالی ذخیره کنید

کار با این برنامه بسیار راحت است و ذخیره کردن فایل ضبط شده با فرمت AVI البته فشرده و کاملا کم حجم. قابلیت این برنامه این می باشد که اگر شما یک فایل صوتی را هم اجرا کرده باشید آن صدا را هم ضبط می کند.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید




ادامه مطلب+دانلود

نویسندگان سایت : سالاری
3 / 3 / 1391برچسب:دانلود برنامه,


موضوع: <-CategoryName->

 برنامه ای که به وسیله آن می توانید یک وب سایت را دانلود کنید   

                                        

برای دانلود به ادامه مطلب بروید




ادامه مطلب+دانلود

نویسندگان سایت : سالاری
3 / 3 / 1391برچسب:دانلود برنامه,


موضوع: <-CategoryName->

                                      نرم افزار Easy File & Folder Protector توسط شرکت Softstack تولید شده است و یکی از بهترین نرم افزار ها در زمینه محافظت و قفل گذاری برروی فایل ها و اسناد شما می باشد و مانع از دسترسی دیگران به آنها می شود. روش کار با این نرم افزار به این صورت می باشد که پس از نصب نرم افزار و یکبار راه اندازی سیستم ، برنامه را اجرا کنید و در صفحه اصلی نرم افزار بروی آیکون Add File کلیک کنید و فایلهایی را که می خواهید قفل گذاری کنید را انتخاب کنید . سپس بروی آیکون Password کلیک کنید و برای نرم افزارهایی که انتخاب کرده اید یک رمز عبور تعیین کنید .اینک بروی گزینه Activate کلیک کنید و نرم افزار را ببندید و بعد از این کار فایل هایی که برای قفل گذاری انتخاب کرده بودید در هیچ جایی از هارد کامپیوتر قابل مشاهده نمی باشد و به صورت مخفی (hidden)در می آیند . برای دسترسی مجدد به فایل های خود نرم افزار Easy File & Folder Protector را اجرا کنید و در این لحظه نرم افزار رمز عبوری را که خود شما تعیین کرده بودید را در خواست می کند و با وارد کردن رمز عبور صفحه اصلی نرم افزار باز می شود که می توانید به فایل های خود دسترسی پیدا کنید .

برای دانلود به ادامه مطلب بروید




ادامه مطلب+دانلود

نویسندگان سایت : سالاری
3 / 3 / 1391برچسب:دانلود برنامه,


موضوع: <-CategoryName->

 یک برنامه شتاب دهنده که سرعت اینترنت رو حدود ۳۰۰٪ افزایش میده.امید وارم که دانلود کنید وخوشتون بیاد من تو سایتش خواندم خیلی خوشم امد گفتم به شما هم بگم شاید به دردتون بخوره .

                                                   

برای دانلود این مطلب به ادامه ی مطلب بروید




ادامه مطلب+دانلود

نویسندگان سایت : سالاری
3 / 3 / 1391برچسب:دانلود برنامه,


موضوع: <-CategoryName->

                         

 

File2ISO چیست؟

نرم افزار رایگانیست که قدرت ساخت ایمیج از فولدرها را با سرعت بالا به شما میدهید تا از آنها ایمیج تهیه نموده و در موارد ضرروری از آن به حیث سی دی مجازی استفاده، و یا در CD/DVD رایت نمایید.

نحوه کار این برنامه فوق العاده آسان بوده، برنامه نصب نمیشود و به صورت Portable یعنی قابل حمل با حجم پایین ( ۱٫۴۷MB) برای دانلود آماده است.

برای دانلود رایگان نرم افزار File2ISO از پی سی ایــ افــ به ادامه مطلب مراجعه کنید.




ادامه مطلب+دانلود

نویسندگان سایت : سالاری
1 / 3 / 1391برچسب:,


موضوع: <-CategoryName->

                             

 

در این نوشته از سایت پی سی ایــ افــ قصد معرفی افزونه بسیار کاربردی و جالبی را داریم که با نصب و فعال سازی آن در وبلاگ وردپرس خود قادر خواهید بود تا بدون نیاز به برنامه های FTP فایلهای مختلفی را از سیستم خود با سرعت بالا آپلود نمایید و یا فایلهایی که لینک مستقیم دارند از سایتهای دیگر به سرور خود انتقال دهید. این افزونه تقریبا همانند اسکریپت RapidLeech میباشد، نکته ای که قابل تذکر است اینست که در صورتی که شما فایلی را از سایت دیگر بر روی هاست خود انتقال دادید و یا به اصطلاح Leech کردید، اگر فایل به صورت فشرده و با پسوند zip بود، افزونه به صورت خودکار فایلهای درون آن را Extract خواهد کرد.

برای دانلود افزونه Wp Easy Uploader و نحوه نصب و سایر توضیحات آن به ادامه مطلب مراجعه نمایید.




ادامه مطلب+دانلود

نویسندگان سایت : سالاری
1 / 3 / 1391برچسب:,


موضوع: <-CategoryName->

                                    

 
ip یک شماره اختصاصی برای هر فرد هست که هویت اینترنتی اوست, و می تواند توسط هکرها برای نفور به کامپیوتر شما، سرقت اطلاعات شخصی، و یا ارتکاب جرم دیگری بر علیه شما از آن استفاده کند. Auto Hide IP این امکان را برای شما فراهم میسازد تا بتوانید با تغییر آدرس آی پی خود به گشت و گذار ناشناس دز اینترنت، جلوگیری از سرقت هویت، و محافظت در برابر نفوذ هکرها و... همه تنها با یک کلیک قابل حل است. همینطور این نرم افزار این امکان را دارد تا شما بتوانید با تنظیم کردن برنامه از آی پی های مختلف استفاده کنید. از دیگر ویژگی های این برنامه میتوان به امکان انتخاب آی پی از کشور دلخواه, امکان اسکن آی پی مورد نظر و... میتوان اشاره نمود که همه برای پنهان کردن هویت شما کابر بسیار بالایی نیز دارند.






موضوع: <-CategoryName->

                                     

در پست امروز وبسایت میهن دانلود نرم افزار کاربردی برای آنالیز و بررسی فضای موجود دیسک را برای دانلود شما کاربران فهیم قرار داده ایم. DiskSavvy نام نرم افزاری رایگان، سریع و قدرتمند می باشد که با تجزیه و تحلیل فضای هارد دیسک اطلاعات مفیدی از قبیل میزان فضای آزاد دیسک،ظرفیت اشغال شده،فضای زائد و ... را در اختیار کاربر قرار می دهد.همچنین با استفاده از این نرم افزار می توانید دیسک های موجود در شبکه و دیسک های به اشتراک گذاشته شده را آنالیز و بررسی کنید. 
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید...
 






موضوع: <-CategoryName->

                              

 
| Keygen برنامه اضافه شد + لینک های دانلود جدید| 
حتما نام شرکت کورل را شنیده اید یا حداقل یکی از نرم افزار های معروف این شرکت را استفاده کرده اید. کورل یکی از معروفترین شرکتهای نرم‌افزاری دنیا با بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر فعال در بیش از ۷۵ کشور جهان است. ساخت نرم افزار های CorelDRAW Graphics Suite, Corel Paint Shop Pro, WinZip با عث معروفیت این غول نرم افزاری شدند.در پست امروز وبسایت میهن دانلود نسخه جدید یکی از نرم افزار های قدرتمند واژه پردازی (آفیس) این شرکت به نام Corel WordPerfect Office X6 را برای دانلود شما کاربران فهیم قرار داده ایم.این آفیس توانست با پشت سر گذاشتن مایکروسافت آفیس به پر مخاطب ترین آفیس حال حاضر جهان تبدیل شود.با استفاده از این آفیس می توانید اسناد هایی با فرمت ها و اشکال گوناگون تهیه و مدیریت کنید.این آفیس با مایکروسافت آفیس سازگاری کامل دارد به طوری که می توانید مستندات Microsoft Word ،Excel و Powerpointرا با استفاده از کورل آفیس ویرایش کنید.با استفاده از این آفیس قدرتمند می توانید ایمیل های خود را مدیریت کرده و چارت ها و نمودارهای گرافیکی با کیفیت بالا را تهیه کنید.همچنین این آفیس قابلیت اجرا و ویرایش فایل های PDF را نیز داراست. 
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
 




ادامه مطلب+دانلود

نویسندگان سایت : سالاری
26 / 2 / 1391برچسب:,


موضوع: <-CategoryName->

                            

| دانلود پلیر جدید و قدرتمند SMPlayer| 
بسیاری از کاربران ویندوز خواهان نرم افزاری کوچک تر و ساده تر از نرم افزاری مانند Windows Media Player برای گوش دادن به موسیقی هستند. نرم افزار کوچک و کم حجم که در عین حال امکانات مناسبی ارائه کند و آنها را از استفاده از نرم افزارهای بزرگ و حجیم دیگر بی نیاز سازد. در پست امروز وبسایت میهن دانلود،نرم افزاری قدرتمند برای پخش فایل های صوتی و تصویری را برای دانلود شما کاربران فهیم قرار داده ایم. SMPlayer جدیدترین نرم افزار پخش موزیک و فیلم است که برای رقابت با پلیر معروف KMPlayer عرضه شده و در مدت کوتاهی توانسته به یکی از محبوبترین نرم افزار های پخش موزیک و فیلم تبدیل شود.این نرم افزار از قدرت بسیار بالایی در پخش موزیک و فیلم و فایل های چند رسانه ای برخوردار است و تمامی فرمت های صوتی مانند MP3, OGG, AAC, WAV, WMA, MP4 و تمامی فرمت های تصویری مانند AVI, DVD, VCD, DIVX, MKV, 3GP و ... را پشتیبانی می کند.این نرم افزار قابلیت پخش فیلم های دی وی دی با تمامی تنظیمات را دارا می باشد. 
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید...




ادامه مطلب+دانلود

نویسندگان سایت : سالاری
26 / 2 / 1391برچسب:,


موضوع: <-CategoryName->

                                

| دانلود کاملترین نرم افزار تغییر محیط ویندوز سون به سیستم عامل مکینتاش | 
در پست امروز وبسایت میهن دانلود نرم افزاری برای تغییر محیط ویندوز سون به مکینتاش را برای دانلود شما کاربران فهیم قرار داده ایم. Transform Windows 7 To Mac OS X Lion نام نرم افزاری است که بعد از نصب،تمامی منو ها و پنجره ها و صدا های ویندوز سون تبدیل به منو ها و پنجره ها و صدا های سیستم عامل مکینتاش خواهند شد. 
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.






موضوع: <-CategoryName->

                             

در پست امروز وبسایت میهن دانلود،نسخه جدید کاملترین نرم افزار معروف Nero را که شامل ابزارهای بسیار پیشرفته برای رایت و مدیریت فایل های مالتی مدیا می باشد را برای دانلود شما کاربران فهیم قرار داده ایم. Nero Multimedia Suite Platinum 11.2.00700 Final نسخه جدید نرم افزار مشهور و قدیمی Nero می باشد. نسخه Platinum این نرم افزار علاوه بر رایت قدرتمند دیسک دارای چندین ابزار قدرتمند دیگر برای کار با فایل های چند رسانه ای است. سوئیت قدرتمند Nero به طور کلی دارای 5 بخش زیر می باشد:

Convert/Sync: این بخش یک ابزار بسیار قدرتمند برای تبدیل فرمت فایل های ویدئویی است.با استفاده از این ابزار می توانید ویدئو های خود را به فرمت های مختلف از جمله HD تبدیل کنید.همچنین توسط این بخش می توانید به همگام سازی و انتقال تصاویر، آهنگ ها و فیلم ها به گوشی آندروید و سایر گوشی های موبایل بپردازید.مونتاژ فیلم و کاهش حجم فیلم ها بدون افت کیفیت از دیگر امکانات این بخش می باشد.

Manage/Play: این بخش یک پلیر بسیار قدرتمند و محبوب است. Nero، پلیری به نام Kwik Media را در این بخش قرار داده است که قادر است تمامی فرمت های تصویری و صوتی حتی بلوری را پخش و اقدام به نمایش و مرور تصاویر کند.این پلیر قدرتمند قابلیت نمایش فیلم ها به صورت سینمای خانگی با صدای Dolby Digital را داراست.

Create: این بخش یک ابزار بسیار قدرتمند برای ساخت و مونتاژ فیلم،کلیپ و اسلاید شو است.در این بخش می توانید پروژه های فیلم خود را با چندین افکت صوتی و تصویری آماده میکس کنید و پروژه های با کیفیت بلوری و HD بسازید.همچنین در این بخش پروژه های تهیه شده در Windows Live Movie Maker را می توانید ویرایش و منتشر کنید.

Share/Burn: این بخش محبوبترین و پر کاربردترین ابزار سوئیت Nero می باشد.بدون اغراق می توان گفت تمامی کاربران رایانه حداقل یک بار را، با استفاده از Nero اقدام به رایت دیسک کرده اند.در این بخش می توانید فایل های خود را به صورت دیتا بر روی CD/DVD رایت کنید و همچنین فیلم ها و ویدئوهای خود را در کیفیت های مختلف از جمله بلوری بر روی CD/DVD رایت کنید.امکان دیگر این بخش قابلیت انتشار عکس و فایل های ویدیویی در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و یوتوب است

Backup: در این بخش می توانید از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنید و می توانید فایل های بک آپ خود تا ظرفیت 5 گیگابایت را، رایگان در سایت های به اشتراک گذاری فایل آپلود کنید. 
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.




ادامه مطلب+دانلود

نویسندگان سایت : سالاری
26 / 2 / 1391برچسب:,


موضوع: <-CategoryName->

                                  

 
كارت صدا يكي از عناصر سخت افزاري استفاده شده در كامپيوتر است كه باعث پخش و ضبط صدا( صوت) مي گردد.کیفیت كارت صدا نقشی اساسی را در کیفیت صدای خروجی کامپیوتر ایفا می کند.نرم افزار هایی نیز در این زمینه وجود دارند که با شناسایی جزئیات کارت صدا و بهبود مشخصات آن،باعث افزایش کیفیت صدای خروجی کامپیوتر می شوند.در پست امروز وبسایت میهن دانلود،نرم افزاری قدرتمند برای افزایش کیفیت صدای خروجی کامپیوتر را برای دانلود شما کاربران فهیم قرار داده ایم. Hear نام نرم افزاری قدرتمند برای افزایش کیفیت صدای کامپیوتر است.این نرم افزار قابلیت افزایش صدا و کیفیت تمامی صدا های برنامه های مختلف سیستم عامل را داراست.با شناسایی کارت صدا اقدام به سه بعدی کردن صدای کامپیوتر می کند.همچنین امکاناتی نظیر باس، spatializationو... دارا می باشد.این نرم افزار قابلیت تنظیم صدای اسپیکر ها را نیز داراست. 
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.






موضوع: <-CategoryName->

                                      

 
آپديت کامل تا می 2012 | Bootable | پشتيباني از درايور SATA | قابل نصب بر روي لپ تاپ

در این پست وب سايت ميهن دانلود جديد ترين آپديت ويندوز ايکس پي را که تا اواسط ماه می 2012 آپديت شده را برايتان آماده کرده ايم. ويندوز ایکس پی نسخه Student يا دانش آموز از لحاظ ويژگي هاي معمولي و ظاهري کاملآ مشابه يک ويندوز ايکس پي نسخه Professional است اما از لحاظ ساختاري نسبت به آن داراي چند ويژگي برتر مي باشد. در واقع شما پس از نصب ويندوز ايکس پي براي انجام کارهاي خود بايد چندين نرم افزار مختلف را نيز نصب کنيد چه بسا که ممکن است حجم اين نرم افزارها بسيار بالا باشد و امکان دانلود آنها از اينترنت وجود نداشته باشد و يا نتوانيد نرم افزار مورد نظرتان را رجيستر کنيد. اين در حالي است که اين ويندوز خود شامل جديد ترين کامپوننت هاي مورد نياز شما مي باشد و از قبل چندين نرم افزار بسيار معروف که درصد بسيار زيادي از کاربران پس از نصب ويندوز آنها را نيز نصب مي کنند درون ويندوز قرار گرفته است و ديگر نيازي نيست که شما آنها را نصب کنيد. همچنين از ديگر ويژگي هاي اين ويندوز پشتيباني از درايور SATA است که دارندگان لپ تاپ ها به راحتي ميتوانند اين ويندوز را برروي لپ تاپ خود نصب کنند که اين در حال است يک ويندوز ايکس پي معمولي از اين درايور پشتيباني نمي کند. ويندوزي که در اختيارتان قرار گرفته Bootable است و علاوه بر اين شما مي توانيد تنظيمات دلخواه خود مانند انتخاب پارتيشن نصب ويندوز ، فرمت پارتيشن مورد نظر و ... را در هنگام نصب ويندوز انجام دهيد. از ديگر ويژگي هاي اين ويندوز ميتوان به Corporate بودن آن اشاره نمود که نيازي به وارد کردن سريال در هنگام نصب ويندوز و فعال ساز نخواهد داشت و همچنين شما ميتوانيد بدون غير فعال شدن ويندوز خود، آنرا آپديت کنيد.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرماييد ...




ادامه مطلب+دانلود

نویسندگان سایت : سالاری
25 / 2 / 1391برچسب:,


موضوع: <-CategoryName->

                             

100% تست شده | Bootable | آپدیت کامل تا می 2012 | بدون هیچ گونه دستکاری
در این پست وب سایت میهن دانلود جدید ترین آپدیت ویندوز ایکس پی را که تا ماه می 2012 آپدیت شده است را برایتان آماده کرده ایم. این ویندوز به صورت کامل توسط تیم نرم افزار سایت میهن دانلود تست گردیده و بر روی چندین سیستم مختلف نصب شده است و بدون اشکال می باشد. علاوه بر این در ویندوز هیچ گونه دستکاری صورت نگرفته و به صورت کاملآ اورجینال می باشد. ویندوزی که در اختیارتان قرار گرفته Bootable است و علاوه بر این شما می توانید تنظیمات دلخواه خود مانند انتخاب پارتیشن نصب ویندوز ، فرمت پارتیشن مورد نظر و ... را در هنگام نصب ویندوز انجام دهید. از دیگر ویژگی های این ویندوز میتوان به Corporate بودن آن اشاره نمود که نیازی به وارد کردن سریال در هنگام نصب ویندوز و فعال ساز نخواهد داشت. همچنین این ویندوز آخرین نسخه نرم افزارهای Internet Explorer 8.0 و Windows Media Player 11 را نیز داراست و علاوه بر این شما میتوانید بدون غیر فعال شدن ویندوز خود، آنرا از سایت مایکروسافت آپدیت کنید. ظاهر این ویندوز کاملآ شبیه ویندوز ایکس پی است اما از نظر فنی بسیار سر تر از نسخه های قبلی خود میباشد زیرا در آن ضریب امنیتی تا حد بسیار بالایی تقویت شده و نیز سرعت کار در محیط ویندوز تا حد چشمگیری افزایش یافته است. همانطور که در سایتهای مختلف ایرانی مشاهده میکند میهن دانلود نخستین سایتی است که آخرین آپدیت ویندوز ایکس پی را که در اواسط May 2012 منتشر شده به صورت کاملآ رایگان و با لینک مستقیم از سرورهای پر سرعت میهن دانلود برای شما کاربران گرامی قرار داده است.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرماييد ...




ادامه مطلب+دانلود

نویسندگان سایت : سالاری
25 / 2 / 1391برچسب:,


موضوع: <-CategoryName->

                                  

 

Ashampoo GetBack Photo نام نرم افزار قدرتمند بازیافت اطلاعات مربوط به شرکت Ashampoo بوده که قادر است تا تمامی تصاویر و عکسهای حذف شده و یا فرمت شده در فلش دیسک و یا کامپیوتر شما را بازیابی و یا به اصطلاح Recovery کند، این نرم افزار از محیط ساده و آسان برخوردار بوده که قادر است در مدت کم تصاویر حذف شده از روی فلش دیسک و یا کامپیوتر را با سرعت بسیار بالا بازیافت کند.

برای دانلود رایگان Ashampoo GetBack Photo و مشاهده سایر امکانات آن به ادامه مطلب مراجعه کنید.






صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 10 صفحه بعد

امکانات


این صفحه را به اشتراک بگذارید

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 67
بازدید هفته : 1482
بازدید ماه : 1482
بازدید کل : 89741
تعداد مطالب : 196
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1

درباره نویسنده

سالاری ٍ هرگونه نسخه برداری از این سایت بدون ذکر منبع پیگرد قانونی دارد
ایمیل :

آمار بازدید
  خوش آمدید
نویسندگان:

وضعیت سایت :